!! AKCIA !! PRE OBJEDNÁVKY S OSOBNÝM ODBEROM DOPRAVA ZDARMA.

Reklamačný poriadok
 

Reklamačný formulár na stiahnutie 

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
Kontaktné informácie
email: reklamacie@smartshop.sk

 

1. Odovzdanie tovaru na reklamáciu v predajni:

  • Tovar je možné na reklamáciu odovzdať aj v ktorejkoľvek našej predajni Smartshop.
  • Pri reklamácii sa požaduje priniesť so zariadením aj doklad o kúpe (pokladničný blok alebo faktúru) - buď originál vystavený našou spoločnosťou alebo dobre čitateľnú kópiu.
    !Pri nepredložení dokladu o kúpe nebude reklamácia prijatá!
  • Po ukončení reklamácie Vás bude telefonicky alebo formou SMS informovať predajňa, v ktorej ste zariadenie odovzdávali.
  • Pri prevzatí je potrebné predložiť protokol, ktorý Vám bol odovzdaný pri úvodnom spísaní reklamácie.
     

Naše predajne 


2. Zaslanie tovaru na adresu reklamácií:

  • Pri uplatňovaní reklamácie je potrebné vyplniť reklamačný formulár s popisom závady.
  • Spoločne s formulárom sa požaduje priloženie dokladu o kúpe (pokladničný blok alebo faktúra) - buď originál vystavený našou spoločnosťou alebo dobre čitateľnú kópia. 
    !Pri nedodaní hore uvedenej dokumentácie bude reklamácia zamietnutá!
  • Balíky posielajte VÝLUČNE na vlastné náklady, ako poistený balík 1. triedou. Všetky zásielky posielané kuriérom typu: "hradí prijímateľ" budeme odmietať a posielať naspäť. V prípade oprávnenej reklamácie nám zašlite poštou v obálke originál doklad z pošty, a poštovné Vám preplatíme úhradou na účet.
  • Zariadenie posielajte spoločne s dokladom o kúpe a vypísaným formulárom na adresu:


Reklamačné oddelenie Smartshop – J&M - Group, s.r.o.,
Sídlisko MIER Krčméryho 1
052 05 Spišská Nová Ves

O prijatí a riešení reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo emailom, uvedených vo formulári. (neručíme za zle uvedené kontaktné údaje). Pre niektoré zariadenia sú určené autorizované servisy po území celej SR. Pokiaľ sa obrátite na jeden z nich, urýchlite tým vybavenie Vašej reklamácie.
 

Zodpovednosť za vady a záruka

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nieje možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nieje stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca. Záručná doba uvedená na našich stránkach je

určená výhradne pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti. (nákup na IČ).

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
primeraným znížením kúpnej ceny
náhradným dodaním tovaru
odstúpením od zmluvy
Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. Na základe tohot rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Avšak ak existuje iný podnikateľ určený k oprave (autorizované stredisko), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

Pokiaľ je na vykonanie opravy určená iná osoba (napr. autorizovaný servis), je predávajúci povinný prijať reklamáciu. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu, ale potom ju postúpi autorizovanému stredisku. Predávajúci rozhodne o reklamácií ihneď, v zložitých prípadoch na základe vyjadrenia autorizovaného servisu. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.

Čo to je? Check "Remember Me" to access your shopping cart on this computer even if you are not signed in.