1. OSOBNÝ ODBER
- Tovar bude rezervovaný na vybranej predajni, po pripravení vás kontaktujeme
- Spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme SMS a emailom
- Osobný odber je ZDARMA
2. KURIÉROM
- Doručenie do 24-48 hod. od naskladnenia (poistenie + opakované doručenie bez príplatku)
- Adresa doručenia môže byť rozdielna ako fakturačná, tovar je možné doručiť aj do zamestnania
resp. prevzatie je možné aj inou osobou ak nebudete zastihnuteľný v štandardnom čase doručovania (9:00-16:00) - Prepravné náklady kuriérom po celej SR sú pri kúpe 1 produktu 3,99 € s DPH, pri kúpe 2 produktov 1,99 € s DPH, pri kúpe 3 produktov ZDARMA
- Dobierkový príplatok v prípade platby kuriérovi pri prevzatí tovaru 1,00 € s DPH
- Spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom
3. BALÍKOBOX
- Vyberte si tovar ako spôsob doručenia si spomedzi odberných miest Slovenskej pošty vyberte najbližší BalíkoBOX. Na e-shope ho nájdete v kolónke „BalíkoBOX Pošta“.
- Na vloženie balíka do BalíkoBOXu vás upozorníme SMS správou s unikátnym PIN kódom. V prípade balíka na dobierku vám pošleme aj údaje o výške dobierky.
- Balík vás v BalíkoBOXE počká 3 dni od doručenia správy.
- Na displeji BalíkoBOXu zadajte unikátny PIN kód na otvorenie schránky. Ak ste si objednali balík na dobierku, zaplatíte zaň platobnou kartou priamo v termináli BalíkoBOXu.
- Hotovo ! Váš balík si môžete v pohode odniesť domov a tešiť sa.
4. GLS VÝDAJNÉ MIESTA
- Cena je 1,99 €
- V prípade balíkov na dobierku doručených do GLS Balíkomatu s displejom je možné sumu dobierky zaplatiť platobnou kartou, a to prostredníctvom zabudovaného POS terminálu v samotnom GLS Balíkomate alebo online prostredníctvom GLS Aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS Balíkomatov s displejom je potrebné zadať šesťmiestny kód na displeji Balíkomatu.
- V prípade balíkov na dobierku doručených do GLS Balíkomatu s bluetooth (Balíkomat bez displeja) je možné sumu dobierky zaplatiť online prostredníctvom GLS Aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS Balíkomatov s bluetooth (bez displeja) je potrebná GLS Aplikácia s povolenými lokalizačnými službami, zapnutým bluetooth a prístupom na internet.
- Dvere do priehradky s balíkom na Balíkomate sa otvoria až po zaplatení dobierky. Adresát po vyzdvihnutí dostane e-mailové potvrdenie o úspešnom prevzatí balíka a úhrade sumy dobierky.
- Príjemca si môže balík vyzdvihnúť počas 4 kalendárnych dní z GLS Balíkomatov.
5. SPS VÝDAJNÉ MIESTA
- V prípade dodávania Balíkov do balíkova kuriér spoločnosti SPS obvykle doručí Balík do určených priestorov balíkova v priebehu nasledujúceho pracovného dňa po vyzdvihnutí Balíka. Spoločnosť SPS je oprávnená jednostranne presmerovať Zásielku do iných priestorov balíkovo a to v prípade ak Odosielateľom zvolený priestor v balíkove v čase doručenia Zásielky z objektívnych príčin nie je schopný prijať Zásielky (napr. z technických príčin, dovolenkové obdobie, a pod.) alebo nemá v čase doručovania zásielky voľné kapacity na uloženie ďalších Zásielok (napr. požadovaná veľkostná schránka je plne obsadená). Doručenie zásielky do iných vhodných priestorov balíkovo si vyhradzuje určiť spoločnosť SPS, čo najbližšie k miestu pôvodného priestoru balíkovo v danej lokalite, zároveň však s ohľadom na obsadenosť lokálnych priestorov balíkova. Príjemca je o tejto skutočnosti informovaný formou textovej správy alebo e-mailovou notifikáciou.
- Po vložení Balíka do balíkova bude Príjemcovi Balíka odoslaná e-mailová notifikácia alebo textová správa o uložení Balíka v balíkove spolu s prístupovým PIN kódom.
- Pri vyzdvihovaní Balíka musí vyzdvihujúca osoba disponovať otváracím PIN kódom zaslaným formou textovej správy alebo e-mailom o uložení Balíka.
- V prípade prevzatia Balíka z balíkova s doplnkovou službou Dobierka, je Príjemca vyzvaný na uhradenie dobierkovej sumy a to prostredníctvom internetovej platobnej brány, pričom link na túto platobnú bránu zašle vopred Príjemcovi Dopravca prostredníctvom textovej správy alebo e-mailom. Po zaevidovaní úhrady zo strany spoločnosti SPS bude Príjemcovi následne zaslaný e-mail alebo textová správa s PIN kódom pre otvorenie schránky samoobslužného boxu.
Samoobslužný box
- Balík je uložený v samoobslužnom boxe po dobu 48 hodín od jeho vloženia.
- 24 hodín pred skončením 48 hodinovej úložnej doby je Príjemca informovaný formou textovej správy alebo e-mailovej notifikácie o tejto skutočnosti a je vyzvaný na jeho vyzdvihnutie v priebehu nasledujúcich 24 hodín. V prípade nevyzdvihnutia Balíka zo samoobslužného boxu po uplynutí úložnej doby 48 hodín je Balík vrátený do najbližšieho servisného strediska spoločnosti SPS, kde bude Balík automaticky vrátený Odosielateľovi na jeho náklady.
Obchodná prevádzka
- Balík je uložený v obchodnej prevádzke maximálne po dobu sedem (7) pracovných dní príslušnej obchodnej prevádzky a doba uloženia začína plynúť nasledujúcim pracovným dňom.
- Spoločnosť SPS je oprávnená jednostranne upraviť úložné doby v balíkove počas sezónneho obdobia a krízovej situácie. O tejto skutočnosti bude informovať na internetovej stránke www.sps-sro.sk.
- Spoločnosť SPS je oprávnená účtovať poplatok za predĺženie úložnej doby Zásielky v balíkove.
- Sadzba za službu balíkovo sa riadi príslušným Cenníkom.
- Zásielku je možné z obchodnej prevádzky podať na odoslanie, a to do samoobslužného boxu alebo inej obchodnej prevádzky alebo na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike pri využití Cenníka platného pre balíkovo. Službu odoslanie Zásielky z balíkova je možné využiť len vo vybraných obchodných prevádzkach balíkova určených Dopravcom.
- V prípade, že pri službe balíkovo neboli medzi Dopravcom a Odosielateľom individuálne dohodnuté cenové podmienky, platia pre službu balíkovo cenové podmienky za doručenie zásielky uvedené v Servisnej zmluve.
Ako nakupovať na splátky cez Quatro
1. Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro.
2. Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro,
ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:
Podmienky splácania
Identifikácia klienta
Osobné údaje
Údaje o príjme
Dokumenty a súhlasy
Súhrn
3. Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
4. Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
5. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
6. Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
7. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.
Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/.
Nákup na splátky cez Quatro
Prečo nakupovať na splátky
Rýchly, jednoduchý a šikovný nákup na splátky cez Quatro vám dovolí nakupovať kedykoľvek, a zároveň si cenu výrobku rozložiť do menších, pravidelných splátok. Tovar tak budete môcť používať hneď po doručení domov, no nezaťažíte vašu peňaženku či rodinný rozpočet. S Quatrom si budete môcť nastaviť splácanie tak, ako vám to vyhovuje. Zvoliť si výšku akontácie podľa vlastných možností, vybrať si výšku pravidelnej mesačnej splátky ako aj dobu splácania.
Ako sa šikovne nakupuje online
1. Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti.
2. Vyplňte žiadosť o nákup na splátky a priložte požadované doklady.
3. Schvaľovanie žiadosti prebehne online. Po schválení podpíšete zmluvu o spotrebiteľskom úvere v online prostredí. V prípade, ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking od VÚB banky https://nib.vub.sk/, bude Vám zriadená v procese spracovania žiadosti. Následne si v Nonstop bankingu nájdete aj podpísanú zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru.
4. Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.
Ponuka splátkových produktov
Pevné splátky
Ak nechcete platiť žiadnu akontáciu a mesačne platiť čo najmenej, splátkový produkt Pevné splátky vám bude vyhovovať. Tu si môžete zvoliť výšku splátky už od 10 € mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Splácať môžete v sumách od 10 € až po 130 € mesačne po dobu 12 - 60 mesiacov, a to úplne aj bez akontácie. Výška úveru od 100€ do 5 200€.
Šikovné splátky
Ak chcete splácať iba nejakú časť ceny výrobku a svoje splátky si chcete nastaviť tak, aby vám boli šité na mieru, splátky Štandard sú práve pre vás. Viete si pri nich zvoliť výšku akontácie od 0% - 50% z ceny výrobku, zvoliť si dobu splácania od 6-60 mesiacov a podľa toho nastaviť výšku mesačnej splátky. Výška úveru od 100€ do 10 000€.
Časté otázky
Aké sú finančné limity pre nákup výrobku na splátky?
Nakupovať na splátky môžete výrobky od 100 € až do 10 000 €.
Kto môže žiadať o úver na nakupovať na splátky?
Naše spotrebiteľské úvery môže využiť každá fyzická osoba vo veku od 18 do 75 rokov, ktorá je spôsobilá na právne úkony, je občanom SR alebo má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (napr. mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).
Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?
Zamestnaný občan:
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- platný občiansky preukaz
Štátny zamestnanec:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
- výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme
Výsluhový dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
- potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
- kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Starobný/invalidný dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
Živnostník:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- daňové priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO
- potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
- predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
výpisy z účtu za posledné 3 mesiace
Zamestnanec v zahraničí:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
- výplatné pásky za posledné 3 mesiace
- potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO
- pracovná zmluva s prekladom
Je zaručené, že úver dostanem?
Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.
Ktorý úverový produkt je najlepší?
Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dĺžku splácania aj výšku splátky a produkt si sami prispôsobiť svojím možnostiam tak, aby splátky neprípustne nezaťažili váš osobný finančný rozpočet.
Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii?
Informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v Internet bankingu. Viac informácií TU.
Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?
Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.
Kedy mi bude doručený výrobok?
Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. Akonáhle je ale váš úver schválený, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.
Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?
Číslo účtu pre splácanie splátok a variabilný symbol nájdete v Zmluve o spotrebiteľskom úvere (Nonstop banking od VÚB: https://nib.vub.sk/) a zároveň Vám tieto údaje budú doručené poštou spolu so splátkovým kalendárom. Číslo účtu pre splácanie splátok nájdete aj na stránke www.quatro.skv časti oznamy https://www.quatro.sk/oznamy/.
Môžem úver splatiť aj predčasne?
Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre viac informácií kontaktujte infolinku Quatra: 0850 123 440.
KONTAKTY
Infolinka: 0850 123 440
Infolinka zo zahraničia: +421 248 555 218
Email: quatro@quatro.sk
www.quatro.sk
Fakturačná adresa:
Všeobecná úverová banka, a.s.
Mlynské nivy 1
829 90 Bratislava 25
IČO: 31 320 155
Zapísaná v OR OS Bratislava Iodd: Sa, vl. 341/B
Korešpondenčná adresa:
Všeobecná úverová banka, a.s.
29. augusta 3
P.O.BOX 87
058 01 Poprad