!! AKCIA !! PRE OBJEDNÁVKY S OSOBNÝM ODBEROM DOPRAVA ZDARMA.

1. OSOBNÝ ODBER

  • Tovar bude rezervovaný na vybranej predajni, po pripravení vás kontaktujeme
  • Spracovanie a pripravenie objednávky k odberu potvrdíme SMS a emailom
  • Osobný odber je ZDARMA

2. KURIÉROM

  • Doručenie do 24-48 hod. od naskladnenia (poistenie + opakované doručenie bez príplatku)
  • Adresa doručenia môže byť rozdielna ako fakturačná, tovar je možné doručiť aj do zamestnania
    resp. prevzatie je možné aj inou osobou ak nebudete zastihnuteľný v štandardnom čase doručovania (9:00-16:00)
  • Prepravné náklady kuriérom po celej SR sú pri kúpe 1 produktu 3,99 € s DPH, pri kúpe 2 produktov 1,99 € s DPH, pri kúpe 3 produktov ZDARMA
  • Dobierkový príplatok v prípade platby kuriérovi pri prevzatí tovaru 1,00 € s DPH
  • Spracovanie a expedovanie objednávky potvrdíme SMS a emailom 

3. BALÍKOBOX

  • Vyberte si tovar ako spôsob doručenia si spomedzi odberných miest Slovenskej pošty vyberte najbližší BalíkoBOX. Na e-shope ho nájdete v kolónke „BalíkoBOX Pošta“.
  • Na vloženie balíka do BalíkoBOXu vás upozorníme SMS správou s unikátnym PIN kódom. V prípade balíka na dobierku vám pošleme aj údaje o výške dobierky.
  • Balík vás v BalíkoBOXE počká 3 dni od doručenia správy.
  • Na displeji BalíkoBOXu zadajte unikátny PIN kód na otvorenie schránky. Ak ste si objednali balík na dobierku, zaplatíte zaň platobnou kartou priamo v termináli BalíkoBOXu.
  • Hotovo ! Váš balík si môžete v pohode odniesť domov a tešiť sa.

4. GLS VÝDAJNÉ MIESTA

  • Cena je 1,99 €
  • V prípade balíkov na dobierku doručených do GLS Balíkomatu s displejom je možné sumu dobierky zaplatiť platobnou kartou, a to prostredníctvom zabudovaného POS terminálu v samotnom GLS Balíkomate alebo online prostredníctvom GLS Aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS Balíkomatov s displejom je potrebné zadať šesťmiestny kód na displeji Balíkomatu.
  • V prípade balíkov na dobierku doručených do GLS Balíkomatu s bluetooth (Balíkomat bez displeja) je možné sumu dobierky zaplatiť online prostredníctvom GLS Aplikácie. Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS Balíkomatov s bluetooth (bez displeja) je potrebná GLS Aplikácia s povolenými lokalizačnými službami, zapnutým bluetooth a prístupom na internet.
  • Dvere do priehradky s balíkom na Balíkomate sa otvoria až po zaplatení dobierky. Adresát po vyzdvihnutí dostane e-mailové potvrdenie o úspešnom prevzatí balíka a úhrade sumy dobierky.
  • Príjemca si môže balík vyzdvihnúť počas 4 kalendárnych dní z GLS Balíkomatov.

5. SPS VÝDAJNÉ MIESTA

  • V prípade dodávania Balíkov do balíkova kuriér spoločnosti SPS obvykle doručí Balík do určených priestorov balíkova v priebehu nasledujúceho pracovného dňa po vyzdvihnutí Balíka. Spoločnosť SPS je oprávnená jednostranne presmerovať Zásielku do iných priestorov balíkovo a to v prípade ak Odosielateľom zvolený priestor v balíkove v čase doručenia Zásielky z objektívnych príčin nie je schopný prijať Zásielky (napr. z technických príčin, dovolenkové obdobie, a pod.) alebo nemá v čase doručovania zásielky voľné kapacity na uloženie ďalších Zásielok (napr. požadovaná veľkostná schránka je plne obsadená). Doručenie zásielky do iných vhodných priestorov balíkovo si vyhradzuje určiť spoločnosť SPS, čo najbližšie k miestu pôvodného priestoru balíkovo v danej lokalite, zároveň však s ohľadom na obsadenosť lokálnych priestorov balíkova. Príjemca je o tejto skutočnosti informovaný formou textovej správy alebo e-mailovou notifikáciou.
  • Po vložení Balíka do balíkova bude Príjemcovi Balíka odoslaná e-mailová notifikácia alebo textová správa o uložení Balíka v balíkove spolu s prístupovým PIN kódom.
  • Pri vyzdvihovaní Balíka musí vyzdvihujúca osoba disponovať otváracím PIN kódom zaslaným formou textovej správy alebo e-mailom o uložení Balíka.
  • V prípade prevzatia Balíka z balíkova s doplnkovou službou Dobierka, je Príjemca vyzvaný na uhradenie dobierkovej sumy a to prostredníctvom internetovej platobnej brány, pričom link na túto platobnú bránu zašle vopred Príjemcovi Dopravca prostredníctvom textovej správy alebo e-mailom. Po zaevidovaní úhrady zo strany spoločnosti SPS bude Príjemcovi následne zaslaný e-mail alebo textová správa s PIN kódom pre otvorenie schránky samoobslužného boxu.

Samoobslužný box 

  • Balík je uložený v samoobslužnom boxe po dobu 48 hodín od jeho vloženia.
  • 24 hodín pred skončením 48 hodinovej úložnej doby je Príjemca informovaný formou textovej správy alebo e-mailovej notifikácie o tejto skutočnosti a je vyzvaný na jeho vyzdvihnutie v priebehu nasledujúcich 24 hodín. V prípade nevyzdvihnutia Balíka zo samoobslužného boxu po uplynutí úložnej doby 48 hodín je Balík vrátený do najbližšieho servisného strediska spoločnosti SPS, kde bude Balík automaticky vrátený Odosielateľovi na jeho náklady.

Obchodná prevádzka 

  • Balík je uložený v obchodnej prevádzke maximálne po dobu sedem (7) pracovných dní príslušnej obchodnej prevádzky a doba uloženia začína plynúť nasledujúcim pracovným dňom.
  • Spoločnosť SPS je oprávnená jednostranne upraviť úložné doby v balíkove počas sezónneho obdobia a krízovej situácie. O tejto skutočnosti bude informovať na internetovej stránke www.sps-sro.sk.
  •  Spoločnosť SPS je oprávnená účtovať poplatok za predĺženie úložnej doby Zásielky v balíkove. 
  •   Sadzba za službu balíkovo sa riadi príslušným Cenníkom. 
  • Zásielku je možné z obchodnej prevádzky podať na odoslanie, a to do samoobslužného boxu alebo inej obchodnej prevádzky alebo na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike pri využití Cenníka platného pre balíkovo. Službu odoslanie Zásielky z balíkova je možné využiť len vo vybraných obchodných prevádzkach balíkova určených Dopravcom.
  • V prípade, že pri službe balíkovo neboli medzi Dopravcom a Odosielateľom individuálne dohodnuté cenové podmienky, platia pre službu balíkovo cenové podmienky za doručenie zásielky uvedené v Servisnej zmluve.